środa, 3 maja 2023

Piosenka na miesiąc MAJ

 

Serce dla mamy i taty

sł. i muz. Adrianna Furmanik-Celejewska

Codziennie rano mnie uśmiechem wita.

„Czy dobre sny się śniły?” – zawsze spyta.

Nakarmi pysznościami głodne brzuchy.

Wyleczy, kiedy chore są maluchy.

Ref.: Kocham Ciebie, Mamo, i dziękuję

Jesteś czarodziejką, co mój świat czaruje.

Kocham Ciebie, Mamo, i w podzięce

Dziś Ci daję moje serce.

 

Ma dużo czasu dla swojego smyka.

W grę zagra, dom zbuduje i poczyta.

Rozśmieszy, kiedy humor się zepsuje

I na dobranoc czule pocałuje.

 

Ref.: Kocham Ciebie, Tato, i dziękuję

Jesteś czarodziejem, co mój świat czaruje.

Kocham Ciebie, Tato, i w podzięce

Dziś Ci daję moje serce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

PIOSENKA KWIECIEŃ 2024

 Piosenka lalkarza st. Jan Wilkowski, muz. tradycyina 1. Chodzi lalkarz światem, Serce w nim rogate Chodzi z wiatrem, z plucha, Z lalka za p...